czwartek, 15 sierpnia 2013

Prolog

Zaczęłam czytać nasze rozmowy. Z każdą rozmową wracały wszystkie wspomnienia. Coraz więcej wspomnień i wiem, że tak już nie będzie. Kiedyś byłam zbyt słaba żeby usunąć wspomnienia. Dziś stwierdziłam, że już nie warto. A teraz ? Teraz mam plan. Postanowiłam być cholernie szczęśliwa i dołączyć do niego , po prostu spotkać się , tam , gdzie odszedł . 
Szczęście to chwilowa iluzja , która później przeraża się w ogromny ból , gdy nagle tego źródła uczucia nie ma . Organizm się przyzwyczaja , później traci siłę , aż wkońcu opada z wycieńczenia . Tak właśnie dzieje się ze mną . Odpadam , nie wytrzymuje . 
Mijają tygodnie , jednego dnia jest lepiej , innego gorzej , jakoś się plecie  ,nie najlepiej , ale jakoś . Tylko niczego nie da się zapomnieć . Po prostu się nie da . Wszystko wraca . 

"Jest tak samo, może tylko trochę smutno
I nie mówisz ‘dobranoc’, i nie mogę przez to usnąć
I może trochę pusto, i znowu jest to rano
I znowu uwierzyć trudno, że marzenia się spełniają…"

Moim marzeniem jest dołączyć do niego . Tak pragnę umrzeć . Jedyne czego pragnę to pocałować go , tak jak on , zrobił to na pożegnanie . Nie mogę z tym czekać , muszę to zrobić teraz - postanowiłam , mówiąc do siebie , przyglądając się okrągłym tabletkom , które aż same prosiły , aby je połknąć . 
Czasami jest dobrze , ale to chwilowe . Nadal nie rozumiem sensu swojego istnienia . 
Tak powinno być? Powinnam być taka smutna, czuć taką cholerną pustkę? To tylko taki wiek czy naprawdę jest ze mną coś nie tak? Po prostu chcę wiedzieć, co się ze mną kurwa dzieje.


Nie jestem w apatii . 

Jestem w submanii.


Ale rozmyślam nad samobójstwem . 



18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się prolog, wyraża takie emocje.. Możemy domyśleć się,że chodzi o śmierć bliskiej osoby. Bardzo mi się podoba. Będe tu wpadał zapraszam : http://that-makes-me-feel-magical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog, bardzo uczuciowy. Ma w sobie nutkę tajemnicy, co sprawia, że z niecierpliwością będę oczekiwać na kolejny rozdział ^^
    Pozdrawiam ; *
    http://these-arms-are-yours-to-hold.blogspot.com/
    http://echo-twoich-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!!
    Będę miała spazmy... Cóż... Hm... Poczekam na pierwszy rozdział i nie będę się teraz zbytnio emocjonować xd
    Czekam :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, że uśmiecham się jak mam nowych obserwatorów i komentarze, ale nie spamy :) Dam Ci rade, jeśli chcesz mieć czytelników to tez komentuj ich prace :) To idzie w dwie strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem , ale pomyśl sobie - chcesz zareklamować bloga i będziesz czytała wszyskie rozdziały żeby skomentować czy mam cię po prostu oszukać i nakłamać , jakie świetne , gdy nawet słowa nie przeczytałam . To reklama , która ma na celu większą oglądalność .

      Usuń
  5. Wspaniały : ***
    Czekam na pierwszy rozdział : ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy. Czekam na pierwszy rozdział♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no dzięki ! :)) cholernie miło mi to czytać ; d

      Usuń
  7. Po pierwsze: śliczny szablon, dodaje nastroju do bloga. Po drugie: czytając prolog miałam "świeczki" w oczach. To jest takie piękne i prawdziwe, że aż nie wiem co mogłabym napisać.. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. <3
    http://simul-aeternum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham czytać takie smutne blogi <3 Masz talent. Bardzo spodobał mi się prolog i jestem ciekawa, co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog mnie cholernie zainteresował! Chcę więcej i więcej. Pisz szybko bo usycham z niecierpliwości :D

    @Paulina19091997

    OdpowiedzUsuń